سرور اختصاصی مجازی Virtual Private Server

مشخصات سرویس میزبانی در مرکز داده راهبر

سرور خصوصي مجازي تمامي امکانات يک سرور اختصاصي را دارا بوده ولي حدود سخت افزاري آن بوسيله نرم افزارهاي VMWare جدا مي شود.

هزينه اين خدمات پايين تر از سرور اختصاصي بوده اما از نظر کارايي و قابليت هاي اجرايي همانند سرور اختصاصي عمل مي کند. علاوه بر آن نسخه هاي پشتيباني از سرور مجازي به راحتي قابل بازيابي مي باشد.

اين سرويس در مقايسه با سرويس ميزباني وب، امکان فراهم نمودن دسترسي Administrator را براي مشتريان فراهم نموده و با توجه به مجزا بودن سيستم فايل مجازي امنيت بيشتري داشته و .مطمئن خواهيد بود که اطلاعات شما کاملا”دور از دسترس سايران خواهد بود.

مشخصات سرویس سرور اختصاصی

– تخصيص فضاي مناسب در سرور مادر به مشتري و دسترسي به منابع اضافي در سخت افزار اشتراکي

– امکان ارتقا بسيار سريع (در کمتر از چند دقيقه)

– ارائه پايداري سرويس (با ضريب اطمينان بالا)

– پشنیبانی فنی ۲۴*۷

توضیحات

جهت ارتباط مشتری با واحد پشتیبانی فنی دسترسی Ticketing ارائه میگردد.

تمامی سرویسها دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشند.

کیفیت و پایداری خدمات با ضریب اطمینان بالا تضمین می گردد.

سیستم عامل شامل:

CentOS 6 64bit

CentOS 7 64bit

Debian 7 64bit

Debian 8 64bit

Ubunto 14.04 64bit

Windows Server 2008 R2 64bit

Windows Server 2012 R2 64bit

Windows Server 2016 Standard 64bit

سرور اختصاصی Dedicated Server

خدمات سرور اختصاصی، امکانی کارآمد برای موسسات و سازمانهای بزرگی است که بدلایل مختلف از قبیل ضرورت امنیت و پایداری بالا برای اطلاعات و خدماتشان نمی خواهند از سرورهای اشتراکی با دیگران استفاده نمایند. در این نوع سرویس امکانات متنوعی برای سرویس گیرنده فراهم می شود که از آن جمله می توان به اختصاصی بودن سرور برای مشتری، فضای نگهداری بالا، امکان داشتن ترافیک بالا، تسلط و کنترل کامل بر روی سرور اختصاص یافته، امکان تهیه نسخه پشتیبان (BackUp) از اطلاعات و داده های سازمان و امکان مدیریت سرور اختصاصی اشاره کرد. بهره مندی از این ویژگی ها سبب شده است تا بسیاری از سازمان ها داشتن یک سرور اختصاصی در یک مرکزداده مورد اعتماد را مناسبتر و به صرفه تر دانسته و از این روش استفاده نمایند

توضیحات :

– جهت نظارت بر مصرف پهنای باند و ارتباط با پشتیبانی فنی، دسترسی MONITORING & TICKETING ارائه میگردد.

– دسترسی مشترک به سرور مستلزم هماهنگی از دو ساعت قبل می باشد.

– پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد.

– کیفیت و پایداری خدمات با ضریب اطمینان بالا تضمین میگردد..

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *